۲۱ تن آرد قاچاق در دیواندره کشف شد/کشف ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بانه فرمانده انتظامی استان کردستان از اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی در کشف انبار دپوی آرد قاچاق در شهرستان دیواندره و ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد. به گزارش […]

فرمانده انتظامی استان کردستان از اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی در کشف انبار دپوی آرد قاچاق در شهرستان دیواندره و ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار آزادی اظهار داشت:ماموران انتظامی دیواندره با  اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع  قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر۲۱ تن آرد گندم فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت:در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی  قرار گرفت.

کشف ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بانه

سردار علی آزادی در ادامه گفت:ماموران انتظامی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی در یکی از محلات شهرستان شناسایی که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:ماموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در بازرسی از محل مورد نظر ۳ دستگاه تویوتا  قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت:در این رابطه ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.