مراسم تودیع ومعارفه مدیر خبرگزاری مهر در کردستان باحضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، دکتر رحمتی مدیر عامل خبرگزاری مهر کشور و فلاحی معاون فرهنگی و رسانه ای و جمعی از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در استان […]

مراسم تودیع ومعارفه مدیر خبرگزاری مهر در کردستان

باحضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، دکتر رحمتی مدیر عامل خبرگزاری مهر کشور و فلاحی معاون فرهنگی و رسانه ای و جمعی از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری مهر در استان کردستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم ضمن تقدیر از خبات ساعدی مدیر قبلی خبرگزاری، خانم عدالت ناصری به عنوان مدیر خبرگزاری مهر کردستان معرفی و منصوب شد.
دریایی در این مراسم گفت: رسانه ها و خبرنگاران استان بار اطلاع رسانی و خبری همه رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را برعهده دارند که در واقع بسیار موفق عمل کردند.
وی ضمن قدردانی از خبات ساعدی مدیر قبلی خبرگزاری مهر اضافه کرد: خبرگزاری مهر به عنوان یکی از خبرگزاری های موفق در استان در پوشش خبری همه حوزه موفق بوده و امید می‌رود که در دوره مدیریت جدید نیز با موفقیت در پوشش خبری و اطلاع رسانی کار رسانه ای انجام دهد.

کویستان عبدالحکیمی