برنامه ریزی برای اعزام بیش از ۶ هزار دانش‌آموز استان کرمان به اردو‌های راهیان نور فراهم شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،فرمانده سپاه استان کرمان در جلسه راهیان نور استان کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان کرمان به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند، بیان کرد: […]

برنامه ریزی برای اعزام بیش از ۶ هزار دانش‌آموز استان کرمان به اردو‌های راهیان نور فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،فرمانده سپاه استان کرمان در جلسه راهیان نور استان کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان کرمان به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند، بیان کرد: در کنار اردو‌های دانش آموزی، اعزام دانشجویان را نیز به این اردو‌ها داریم.سردار محمدعلی نظری افزود: اردو‌های راهیان نور دانش آموزی با اعزام خواهران دانش‌آموز ما از یک ماه دیگر آغازو بعد از آن اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان پسر را داریم که اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور محلات نیز به صورت خانوادگی و کاروانی ایام تعطیلات نوروزی انجام می‌شود، گفت: در کمیته‌هایی که در آینده برگزار می‌شود، تاریخ دقیق برگزاری این اردو‌ها بررسی و اعلام می‌شود.

نظری با اشاره به آماده‌سازی اردوگاه شهید کازرونی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: به همت همه دستگاه‌های اجرایی و استاندار کرمان تمام زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است.
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه مشکلات اردوگاه راهیان نور شهید سلیمانی در اهواز را پیگیری می‌کنیم، اظهار داشت: در ایام اربعین نیز بخشی از زیرساخت‌های این اردوگاه ایجاد شده است.