همزمان با روز درختکاری ۱۵۰اصل درخت به همت موسسه خیریه شجره طیبه در پارک کوهستانی صفه کاشته شد. مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با بیان این خبر اظهار داشت: جهت تاکید بر اینکه دوستدار محیط زیست هستیم و جهت آموزش به مددجویان موسسه امروز در پارک کوهستانی […]

همزمان با روز درختکاری ۱۵۰اصل درخت به همت موسسه خیریه شجره طیبه در پارک کوهستانی صفه کاشته شد.

مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با بیان این خبر اظهار داشت: جهت تاکید بر اینکه دوستدار محیط زیست هستیم و جهت آموزش به مددجویان موسسه امروز در پارک کوهستانی صفه جمع شدیم تا ۱۵۰اصل درخت غرص کنیم.

وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم فرمودند : اگر خواستید کار کوتاه مدت انجام دهید گندم بکارید و اگر کار میان مدت خواستید انجام دهید درخت بکارید و اگر خواستید کار بلند مدت انجام دهید انسان تربیت کنید.

یزدان پناه افزود: ما نیز در این موسسه تلاش می کنیم تا با کمک به این دانش آموزان و نخبگان کار بلند مدت انجام دهیم.

همچنین حسین سیستانی رییس هیات مدیره این خیریه نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با تبریک ایام واعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم به برکت این ایام بتوانیم با فعالیت در این موسسه کسانی که می توانند در آینده توسعه گر،کارآفرین ،اشتغال زاومحرومیت زدا باشند را مورد حمایت قرار دهیم و با همت خیرینی که دل در گروه عشق به موفقیت و توسعه کشور دارند، بتوانیم به آنها کمک کنیم.

همچنین علیرضا نصر عضو هیآت مدیره این موسسه نیز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه ۵ هزار هکتار فضای سبز در شهر وجود دارد اظهار داشت: از این تعداد ۳۷۰۰هکتاربا مدیریت شهری و شهرداری اداره ونگه داری می شود و بقیه آن تحت نظر بخش خصوصی است.

وی با اشاره به نقش فضای سبز در کاهش آلودگی بیان کرد: با توجه به آلودگی بسیاری که در شهر اصفهان وجود دارد برای سلامتی خود برای تنفس در شهر،از سوی موسسه خیریه شجره طیبه برنامه کاشت درخت توسط مسئولین و مددجویان این موسسه به عنوان نخبگان و آینده سازان کشور، برگزارشد.

وی در پایان، عنوان کرد: خروجی برنامه امروز علاوه بر کاشت نهال این بود که این کار با حضوردانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش موسسه انجام شد تا اهمیت محیط زیست بیشتر برای این عزیزان مطرح شود.
خبرنگار: الهام خانی