مهندس غلامحسن نورعلی به عنوان دستیار رئیس دانشگاه در امر مردمی سازی دولت در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان دکتر قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان طی حکمی، مهندس غلامحسن نورعلی را به عنوان دستیار خود در امر مردمی سازی دولت در این دانشگاه منصوب کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

مهندس غلامحسن نورعلی به عنوان دستیار رئیس دانشگاه در امر مردمی سازی دولت در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان

دکتر قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان طی حکمی، مهندس غلامحسن نورعلی را به عنوان دستیار خود در امر مردمی سازی دولت در این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس غلامحسن نورعلی سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، با حفظ پست سازمانی و تلاش مجدانه در مأموریت­های درون سازمانی به موجب این ابلاغ به عنوان «دستیار اینجانب در امر مردمی سازی دولت در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان » منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با برنامه­ریزی و اقدام جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب، به منظور ایجاد «تحول مردم پایه و عدالت محور با تأکید بر ظرفیت جوانان» و «ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت» در پیشبرد اهداف «دولت مردمی» در چهارچوب قوانین و مقررات کشور با اولویت قرار دادن 1- تشکیل هیئت نخبگانی در حوزه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ۲- نهضت جهاد تبیین در خصوص اطلاع رسانی خدمات دولت در حوزه ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی ۳- طراحی عملیات و ایجاد ساز و کار جهت حضور ، مشارکت و نقش آفرینی مردم در پروژه­ها، مجدانه کوشا باشید.

نورعلی از کارمندان باسابقه واحد سنندج بوده که در حال حاضر عهده دار پست ریاست اداره تعمیر و نگهداری و مسئول بسیج کارکنان این دانشگاه است.