نخستین روز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس؛ ۵۷ نفر از اصفهان ثبت‌نام کردند دبیر ستاد انتخابات استان از ثبت‌نام ۵۷ نفر در نخستین روز مهلت ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان […]

نخستین روز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس؛ ۵۷ نفر از اصفهان ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات استان از ثبت‌نام ۵۷ نفر در نخستین روز مهلت ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان اظهار کرد: روز گذشته، پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه در اولین روز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان درمجموع تا پایان وقت معین شده ۵۷ نفر در سامانه وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود را به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند بیشترین میزان ثبت‌نام را به خود اختصاص داد و ۲۴ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند، پس از آن، حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل با ثبت‌نام ۸ نفر در رده دوم بیشترین تعداد ثبت‌نام و حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون و حوزه انتخابیه فلاورجان هر کدام با ثبت‌نام ۴ نفر در رتبه سوم قرار گرفتند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه مبارکه ۳ نفر، حوزه انتخابیه اردستان ۲ نفر، حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک ۲ نفر، حوزه انتخابیه سمیرم ۲ نفر، حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان ۲ نفر مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه تکمیل کردند.

وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت یک نفر، حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار یک نفر، حوزه انتخابیه لنجان یک نفر، حوزه انتخابیه خمینی‌شهر یک نفر، مجموع ۵۷ داوطلبی را تشکیل می‌دهند که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت کرده و کد رهگیری دریافت کردند و در اولین روز ثبت‌نام نهایی، اطلاعات خود را در سامانه وزارت کشور به ثبت رساندند.

سلیمانی اضافه کرد: متقاضیان تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه فرصت دارند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به پنجره واحد وزارت کشور مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: ضروری است متقاضیان پیش از ورود به سامانه اطلاعات مربوطه که مورد درخواست است از جمله اطلاعات هویتی، شغلی، اقتصادی و مالی خود را در اختیار داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین گواهی ۵ سال سابقه اجرایی در بخش دولتی، عمومی و غیر دولتی براساس دستورالعملی که در سایت استانداری اصفهان و وزارت کشور درج شده مطالعه و توسط متقاضی در سایت بارگذاری شود.

وی ادامه داد: متقاضیان باید مدرکی مبنی بر افتتاح یک حساب غیرتجاری در یکی از بانک‌های استان برای رصد هزینه‌های انتخاباتی ارائه و این اطلاعات را نیز در سامانه به ثبت برسانند.