فقط نیم ساعت فعالیت بدنی می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر و مدت طولانی‌تری بخوابید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از بزرگسالان می‌گویند که علائم بی‌خوابی را تجربه می‌کنند، به این معنی که خواب ضعیف مشکل میلیون‌ها نفر است. کیفیت خواب خود را کنترل کنید و با اختصاص […]

فقط نیم ساعت فعالیت بدنی می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر و مدت طولانی‌تری بخوابید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از بزرگسالان می‌گویند که علائم بی‌خوابی را تجربه می‌کنند، به این معنی که خواب ضعیف مشکل میلیون‌ها نفر است. کیفیت خواب خود را کنترل کنید و با اختصاص بخش کوچکی از روز به ورزش، به بدن خود استراحت دهید تا به درستی کار کند. ما نمی‌گویم که شما نیاز به یک کلاس پیلاتس گرم دارید، علم می‌گوید که حتی ورزش متوسط نیز می‌تواند به شما کمک کند تا خواب بهتری در شب داشته باشید.

برای کمک بیشتر به خواب بهتر، بهترین حرکات یوگا قبل از خواب است؛ کیفیت خواب بهتر ممکن است فقط یک تمرین ساده باشد. به گفته شارلین گامالدو، مدیر پزشکی مرکز خواب جانز هاپکینز، تنها ۳۰ دقیقه ورزش هوازی می‌تواند به شما کمک کند شب بهتر بخوابید. مطالعات نشان می‌دهد که ورزش می‌تواند تاخیر خواب و مدت زمانی را که برای به خواب رفتن نیاز است، کاهش دهد و زمان صرف شده در خواب عمیق را افزایش دهد.

گامالدو همچنین می‌گوید که احساس کردن این اثر نباید زیاد طول بکشد. بسیاری از افراد از مزایای ورزش برای خواب خود در همان روزی که تمرین می‌کنند، بهره می‌برند؛ کارشناسان در حالی که هنوز در حال بررسی ارتباط احتمالی بین خواب و فعالیت بدنی منظم هستند، نظریه‌های خود را دارند.