۸۰ درصد مصوبات سفر قبلی در حوزه بانوان اجرایی شده است معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۸۰ درصد مصوبات سفر گذشته به استان در حیطه بانوان عملیاتی و اجرایی شده و اعتبارات مطلوب‌تری نیز در سال آینده دیده شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی، معاون رئیس […]

۸۰ درصد مصوبات سفر قبلی در حوزه بانوان اجرایی شده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۸۰ درصد مصوبات سفر گذشته به استان در حیطه بانوان عملیاتی و اجرایی شده و اعتبارات مطلوب‌تری نیز در سال آینده دیده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ظهر جمعه در مراسم مراسم دختران سلیمانی و جشن میلاد حضرت زهرا(س) گفت: بسیار شنیده ایم که زنان نیمی از جامعه و سازنده نیمی دیگر هستند و این همان مزیت نسبی بی بدیلی است که خلقت به زن عطا کرده و ملت به عنوان پشتوانه به آن تکیه می کند.

وی ادامه داد: زنان ما به ارزشمندی این داشته ها واقف هستند و به فعالیت های مستقیم در بالندگی توسعه پرداخته اند و کار مربیگری نیم دیگر جامعه را بر عهده دارند، زنان ما اجازه نمی دهند هویت اصیل آنها که با موهبت الهی پیوند خورده دستخوش مطامع معاندانی شود که جز به فروپاشی بنیادهای مادی و معنوی این کشور رضا نمی دهند و تلاش می کنند با شعارهای رنگین و پوشالی، بنیان خانواده را متزلزل کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در استان بزرگ و شهیدپرور یزد، زنان نجیب و پرتلاش، تحصیلکرده و خردمند یزد مصداق بارزی از مقاومت در برابر این هجمه ها و نمونه کاملی از سرمایه های بی نظیر کشور هستند به ویِژه با پشتوانه های خالصی همچون فاطمه(س) دارند که بی نام و نشان برای آبادانی این شهر کوشیده اند.

خزعلی بیان کرد: ما برای رسیدن به ایران قوی، سرمایه بزرگ زنان قوی و قدرتمند، هوشیار و مدبر را داریم و برای تحقق ایران پایدار و مقاوم که جرات و جسارت دشمن را از او بستاند، شیرزنانی کوشا داریم که سنگر علم و سازندگی را به خوبی حفظ و حراست می کنند. برای ایستادن در برابر نامردی ها و در برابر پلیدی و حرمت شکنی، مردان غیرتمندی داریم که همان زن کم حجاب به دهان دشمن می کوبد و در مقابل او و خواسته های او می کوشد. در سالیان سخت جنگ، چه جنگ سخت و چه جنگ نرم، بانوانی چون کوه استوار داریم که به حمایت از همسران و برادران و پدران برخاسته و همبستگی و مهر را در سراسر کشور جاری و ساری کرده اند.

وی ادامه داد: دولت مصمم به اصلاح رویه هاست و با بهره گیری از شوراهای تصمیم گیری و تدوین برنامه هایی برای توانمندسازی بانوان، زمینه ارتقای زنان را فراهم کرده که امیدواریم به صورت وسیع تری شاهد تغییر رویه ها و شاهد رشد و نمو این حرکت بیش از پیش خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۸۰ درصد مصوبات سفر گذشته به یزد در حیطه بانوان عملیاتی و اجرایی شده و اعتبارات مطلوب‌تری در سال آینده دیده شده و چشم انداز سال آینده بسیار روشن تر و پربارتر از گذشته برای زنان و خانواده های یزدی رقم خواهد خورد.