شرایط جدول لیگ برتر ایران باعث شده برخلاف سال‌های قبل، دربی تهران برای سپاهان و هوادارانش هم اهمیت داشته باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران پس از نتایج هفته‌های گذشته بیش از حد تصور حساس شد، چرا که ۲ مدعی قهرمانی باید به مصاف هم بروند و نگاه […]

شرایط جدول لیگ برتر ایران باعث شده برخلاف سال‌های قبل، دربی تهران برای سپاهان و هوادارانش هم اهمیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران پس از نتایج هفته‌های گذشته بیش از حد تصور حساس شد، چرا که ۲ مدعی قهرمانی باید به مصاف هم بروند و نگاه دیگر مدعی هم به این نبرد است.

پرسپولیس و استقلال در حالی از ساعت ۱۶ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که آبی‌پوشان تهرانی با ۵۵ امتیاز در رده دوم و قرمزهای پایتخت با ۵۴ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای در این بازی، سپاهان می‌تواند از آن نفع ببرد. اگر استقلال پیروز شود، سپاهان رقیبی جدی و دستکم هم‌امتیاز (اگر طلایی‌پوشان ملوان را ببرند) خواهد داشت. اگر پرسپولیس پیروز شود، استقلال را از جام دور خواهند کرد و خودشان را به عنوان رقیب جدی سپاهان مطرح می‌کنند.

با این حال تساوی در این دیدار فرصتی عالی در اختیار قهرمان ۵ دوره لیگ برتر ایران قرار خواهد داد تا با کسب ۳ امتیاز مقابل ملوان حداقل اختلاف امتیاز را با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز برساند. آنگاه به قول معروف ریش و قیچی در دست سپاهانی‌ها خواهد بود.

این مرتبه دربی تهران که صدمین دربی پایتخت خواهد بود، برای سپاهان هم اهمیت زیادی خواهد داشت.

سپاهان روز دوشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان ملوان بندرانزلی تیم دوازدهم جدول خواهد بود