اطفای ۲۰ دقیقه‌ای حریق ۳۰ غرفه در بازار شب نجف‌آباد مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش‌سوزی در بازار شب نجف‌آباد و اطفای حریق طی ۲۰ دقیقه با کمک نیروهای امدادی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در بازار شب نجف‌آباد اصفهان، اظهار کرد: […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش‌سوزی در بازار شب نجف‌آباد و اطفای حریق طی ۲۰ دقیقه با کمک نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در بازار شب نجف‌آباد اصفهان، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به مراکز امدادی اعلام شده است، به طوری که اطفا این حریق طی ۲۰ دقیقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازار شب نجف‌آباد کنار گلزار شهدا و در پارک هزار گل استقرار دارد، افزود: در گزارش اولیه ۳۰ غرفه آسیب دیده و هم‌اکنون علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از غرفه‌های بازار شب نجف‌آباد، بیمه نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: ضروری است نسبت به بیمه اصناف و مراکز تجاری توجه بیشتری صورت گیرد