به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگذاری صداوسیما مرودشت، در پی بارش باران های اخیر و جاری شدن سیل در مرودشت، نیروهای جان بر کف انتظامی در کنار نیروهای عملیاتی و ستاد مدیریت بحران حرکت کردند تا ضمن قوت قلب به شهروندان گرفتار در سیل، آنها را از  آبگرفتگی را نجات دهند. اسماعیل […]

 به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگذاری صداوسیما مرودشت، در پی بارش باران های اخیر و جاری شدن سیل در مرودشت، نیروهای جان بر کف انتظامی در کنار نیروهای عملیاتی و ستاد مدیریت بحران حرکت کردند تا ضمن قوت قلب به شهروندان گرفتار در سیل، آنها را از  آبگرفتگی را نجات دهند.

اسماعیل حیدری یکی از افسران نیروی انتظامی مرودشت هم از جمله افراد دلسوز بود که در کنار همکاران خود حین گشت و عبور از یکی از معابری که دچار آبگرفتگی شده بود، به کمک پیرزن گرفتار در سیل رفت.

وی در گفتگو با خبرنگارفارس گفت: حین عبور از یکی از معابری که دچار آبگرفتگی شدید شده بود، به پیرزنی برخورد کردیم که کنار خیابان ایستاده و پاهایش تا زانو به زیر آب رفته و از شدت ترس و هجوم آب، فریاد می کشید.

حیدری افزود: به محض مشاهده صحنه، تلنگری به ذهنم خورد و به سرعت به سمت وی رفتم و پس از اجازه گرفتن، او را بر روی دوش خودم گذاشته و داخل خودرو انتظامی برده و او را به منطقه امنی انتقال دادیم.

وی با اشاره به اینکه در ادامه برای کمک به دیگران به دیگر نقاط شهر رفتیم، بیان کرد: چند همشهری دیگر در یکی از خیابان ها همانند همین صحنه گرفتار شده بودند که به آنها نیز هم خدمات رسانی شد.

این افسر جوانمرد افزود: چند خودرو هم در سیلاب گیر کرده و دچار مشکلات فنی شده بودند که آنان را بکسل و بیرون از معابر و مناطق درگیر با آبگرفتگی انتقال دادیم.

وی علل و انگیزه خود از این اقدام انسان دوستانه، وظیفه ذاتی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: هر چند شغل پلیس ایجاد امنیت و حفظ جان، مال و ناموس مردم است اما در برخی از مواقع هم باید دل دریایی داشت.

حیدری با ابراز خرسندی از این اقدام خود و تشکر از رسانه به جهت همکاری با پلیس گفت: من متوجه نشدم که شخصی در حال تصویربرداری هست و آن را به فضای مجازی ارسال کرده است.

وی ضمن تشکر از فرماندهی و جانشین نیروی انتظامی مرودشت ، بهترین و برترین الگوی رفتاری و سازمانی خود را سردار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: ما سرباز نظام و انقلاب و در رکاب رهبری معظم هستیم و افتخار می کنیم که در این کسوت، به مردم خدمت می‌کنیم.

افسر یگان امداد مرودشت بیان کرد: از این که شغل مقدس پلیس را انتخاب کرده ام بسیار خرسندم و افتخار می کنم که می توانم به صورت جهادی و با الگوگیری از شهدای والامقام، در کنار همکاران و همسنگرانم در خط مقدم و پیشانی جبهه برقراری نظم و امنیت به مردم خدمت کنم.