نشان کوه دوشاخ، باعث نجات دونفر از شهروندان گرفتار در شرقی ترین قسمت پناهگاه حیات وحش عباس آباد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست نائین، بر اساس گزارش ارسالی از واحد محیط بانی بیاضه در پناهگاه حیات وحش […]

نشان کوه دوشاخ، باعث نجات دونفر از شهروندان گرفتار در شرقی ترین قسمت پناهگاه حیات وحش عباس آباد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست نائین، بر اساس گزارش ارسالی از واحد محیط بانی بیاضه در پناهگاه حیات وحش عباس آباد، دو نفر از شهروندان که با خودروی سواری در منطقه بیاضه و حاجی آباد در ماسه های روان گرفتار شده بودند، پس از تماس و با اعلام نشانه های توپوگرافی منطقه، از این وضعیت خارج شدند.

با تماس این دو شخص و اعلام نشانه کوه دوشاخ به هلال احمر شهرستان، بررسی موقعیت جغرافیایی محل حادثه آغاز و با پیگیری هلال احمر از طریق محیط بانی منطقه، گروه نجات به طرف روستای حاجی آباد و جاده کوه دوشاخ راهنمایی شدند.

منطقه مذکور، کفه پشت کوه بیاضه بود که سرعت عمل گروه نجات بواسطه آشنایی دقیق محیط بانان پناهگاه حیات وحش عباس آباد به زیستگاه های تحت مدیریت، باعث نجات این دو شهروند شد.