از همه نظر در بالاترین میزان آمادگی هستیم / به آلمالیق و فرهنگ ازبکستان احترام می‌گذاریم سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

از همه نظر در بالاترین میزان آمادگی هستیم / به آلمالیق و فرهنگ ازبکستان احترام می‌گذاریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم

وی افزود: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه صددرصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم. ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم؛ ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم. ما برای اجتماع، مردم و عدالت نیاز داریم؛ فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم.

ژوزه مورایس در پایان تصریح کرد: ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.