منابع خبری لبنانی از تجاوز جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه حریم هوایی لبنان را بر فراز «مزارع شبعا» نقض کردند. این جنگنده‌ها با هدف انجام عملیات شناسایی و جاسوسی […]

منابع خبری لبنانی از تجاوز جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه حریم هوایی لبنان را بر فراز «مزارع شبعا» نقض کردند. این جنگنده‌ها با هدف انجام عملیات شناسایی و جاسوسی بر فراز دو منطقه شرقی و مرکزی مزارع شبعا در ارتفاع بالا به پرواز درآمدند و دامنه عملیات آنها به حریم هوایی رودخانه «اللیطانی» و بلندی‌های «برغز» در بقاع غربی امتداد یافت.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن قوانین بین المللی درباره ضرورت حفظ حاکمیت و استقلال کشورها، هر از چند گاهی حریم هوایی لبنان را با هدف انجام عملیات علیه خاک سوریه و یا جاسوسی و جمع آوری اطلاعات از مناطق تحت نفوذ مقاومت لبنان نقض می‌کند. این تجاوزات رژیم صهیونیستی همیشه با اعتراض‌های سیاسی لبنان و پاسخ‌های میدانی حزب الله مواجه شده است.