مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از برگزاری جشن های ویژه روز ازدواج در مجموعه تفریحی باغ بانوان، پارک شهید کبیرزاده ویلاشهر و مجموعه فرهنگی و کتابخانه عمومی فرهنگ، یزدانشهر با شعار فقط به عشق «امیرالمومنین» علی (ع) خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره […]

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از برگزاری جشن های ویژه روز ازدواج در مجموعه تفریحی باغ بانوان، پارک شهید کبیرزاده ویلاشهر و مجموعه فرهنگی و کتابخانه عمومی فرهنگ، یزدانشهر با شعار فقط به عشق «امیرالمومنین» علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد علیرضا خاکسار مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ویژه برنامه های شاد خانوادگی با محوریت خانه و خانواده و برای همسران برگزار می گردد.

وی ادامه داد کارگاه آموزشی و روانشانسی و آسیب شناسی روابط متقبال در جهت تقویت روابط همسران، اجرای برنامه های شاد و مفرح مانند موسیقی، بخش کودک و بخش ویژه همسران از قسمت های دیگر این برنامه ها خواهد بود.