انهدام باند سارقان منازل شهروندان کاشانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه‌نفره سارقان منزل در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد. ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان کاشان، بررسی موضوع جهت […]

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه‌نفره سارقان منزل در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان کاشان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی باند سه‌نفره‌ای از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۹ فقره سرقت از منازل شهروندان در این شهرستان اعتراف که دراین‌خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد.