خودکفایی اقتصادی رمز ایستادگی در مقابل دشمن است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هر قدمی که برای کوتاه کردن دست دشمن برداریم، به نفع کشور و دین است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در بازدید از کارخانجات میرنخ سپاهان و گروه صنعتی چدن سازان، این […]

خودکفایی اقتصادی رمز ایستادگی در مقابل دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هر قدمی که برای کوتاه کردن دست دشمن برداریم، به نفع کشور و دین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در بازدید از کارخانجات میرنخ سپاهان و گروه صنعتی چدن سازان، این کارخانجات را از واحدهای تولیدی بزرگ و ارزشمند کشور و استان بیان کرد و اظهار کرد: فعالیت این واحدهای صنعتی و تولیدی سبب می‌شود دست کشور در مقابل دشمنان دراز نباشد و امیدوار هستم مردم نیز سرمایه خود را به سمت واحدهای صنعتی سوق دهند و سبب راه‌اندازی کارهای تولیدی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به لزوم خودکفایی کشور از همه جهات، افزود: افراد با نشاط در واحدهای تولیدی فعالیت می‌کنند و راه اساسی پیشرفت کشور نیز تولید است و زمانی که کار و تولید زیاد شود، وضع مردم و دولت نیز خوب می‌شود.

وی با تاکید بر همراهی و همیاری دولت با تولیدکنندگان تصریح کرد: اینکه افراد کار کنند باری از دوش دولت نیز برداشته می‌شود و از جهات مختلف به دولت کمک می‌شود، سرمایه اصلی نیز انسان‌ها هستند و انسان‌ها باید از استعدادی که دارند استفاده کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: هر قدمی که برای کوتاه کردن دست دشمن برداریم به نفع کشور و دین است، همچنان که در اتفاقات غزه نیز مشاهده شد که کشورهای اطراف غزه به دلیل آنکه تحت پوشش آمریکا هستند، جرأت کمک به غزه را ندارند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به رشد و پیشرفت‌هایی که طی ۴۰ سال اخیر پس از پیروزی  انقلاب اسلامی حاصل شده است، گفت: این در شرایطی است که در جنگ تحمیلی حتی ابزار و تسلیحات لازم را نداشتیم و کشورهای دیگر نیز با آنکه اسلحه در انبارهای خود داشتند، به دلیل ترس از آمریکا و شوروی آن را در اختیار ما قرار نمی‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون از نظر صنعت و تولید هر مسلمانی دوست دارد این کشور خودکفا باشد و بسیار مهم است که قدم‌هایی که در راه پیشرفت برداشته می‌شود، قدم‌های بلندتری باشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به ذلت و زبونی برخی از کشورهای اسلامی در برابر آمریکا عنوان کرد: تمام تسلیحات کشوری مانند عربستان از آمریکاست و به همین جهت است که ترامپ نیز اظهار کرد اگر یک هفته عربستان را حمایت نکنیم امکان زندگی ندارد، یعنی همان کاری که با پهلوی انجام دادند، درحالی که این عزت نیست و عزت را باید با کار و کوشش کسب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: درحال حاضر نیز باید مسئولان خود به دنبال رفع مشکلات تولید و صنعت باشند و البته مردم اصفهان در این زمینه پیشرو هستند