پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه سامانه دوم آب‌رسانی بزودی تکمیل شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران […]

استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه سامانه دوم آب‌رسانی بزودی تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

سیدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: طی بازدیدها از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه سامانه دوم آب‌رسانی بزودی تکمیل شود.

وی با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه، خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستور کار استانداری قرار دارد.

گفتنی است طرح سامانه دوم آب‌رسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.