جنگ،جنگ تا پیروزی/به فرموده امام همه باید در جبهه ها باشیم تا ریشه صدام کنده شود جانباز حاج محمدرضا محجوبی، پس از ۳۵ سال تحمل درد و رنج مجروحیت به جمع یاران شهیدش پیوست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران جانباز صبور حاج محمدرضا محجوبی،پس از ۳۵ سال تحمل درد و رنج مجروحیت در […]

جنگ،جنگ تا پیروزی/به فرموده امام همه باید در جبهه ها باشیم تا ریشه صدام کنده شود

جانباز حاج محمدرضا محجوبی، پس از ۳۵ سال تحمل درد و رنج مجروحیت به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران جانباز صبور حاج محمدرضا محجوبی،پس از ۳۵ سال تحمل درد و رنج مجروحیت در شب شهادت امام رئوف،به جمع یاران شهیدش پیوست.

شهید سر افراز محمد رضا محجوبی از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد حق علیه باطل مردانه جنگید و مدتی نیز در کنارشهید متوسلیان در لبنان حضور داشت.

این شهید والا مقام که از ابتدای جنگ وبعد از مدتی یکی از پاهایش را در عملیات خیبر از دست داد، اما همچنان دست از مبارزه برنداشت و با شعار جنگ جنگ تا پیروزی و پیروی از فرموده حضرت امام (ره) که باید همه مردم بسیج شوند تا ریشه صدام کنده شود درجبهه های جنگ با ماشینی که خودش کلاج آن را مخصوص پای قطع شده اش درست کرده بود حضور فعال داشت.

مدیر مسئول و مجموعه خبرنگاران رسانه خبری فرهنگی وهنری (شهید یاران) شهادت این جانباز دلیر و سرافراز را محضر مقام معظم رهبری ملت شریف ایران خانواده های معزز ومعظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و خانواده این شهید والامقام را تسلیت و تبریک می گویند و با ابراز امیدواری که انشالله مدیران امروز حتی یک درصد هم که شده از سیره و رفتار فرهنگی و معنوی بارز این شیر مردان دورانهای سخت وطن الگو بگیرند.

برشی از صحبتهای شهید والا مقام در یک مصاحبه تلویزیونی:

( کارگر کارخانه ایرانیت و اعزامی از تهران هستم. شش فرزند، سه دختر وسه پسر کوچک دارم که نمیتوانند به جبهه بیایند، تا انقلاب مهدی ما می جنگیم و ریشه صدام را نابود می کنیم.)