دانشگاه‌ها و مدارس در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت داده شوند فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر لزوم آکنده شدن مدارس و دانشگاه‌ها از عطر شهدا و مشارکت این مراکز آموزشی در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی در جلسه ستاد […]

دانشگاه‌ها و مدارس در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت داده شوند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر لزوم آکنده شدن مدارس و دانشگاه‌ها از عطر شهدا و مشارکت این مراکز آموزشی در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار داشت: نیاز است برنامه‌های وزینی در شان گرامیداشت دوران دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شود تا نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان برگردن همه حق بزرگی دارند، چراکه امنیت، سلامت و پیشرفت امروز کشور، به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران و رزمندگان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به برنامه‌های صدا و سیما برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: در هفته ذکر شده، آذین بندی خیابان‌ها و معابر توسط دستگاه‌ها و شهرداری‌ها، باید متناسب با اربعین حسینی باشد

کویستان عبدالحکیمی/کردستان