عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با هدف بازدید از شهرستان‌های نایین و مبارکه وارد استان اصفهان شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ عزت‌الله ضرغامی صبح امروز پنجشنبه در سفری یک‌روزه به اصفهان وارد شد و در اولین مرحله از سفر خود به شهرستان نائین سفر کرد. حضور در شهرستان […]

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با هدف بازدید از شهرستان‌های نایین و مبارکه وارد استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ عزت‌الله ضرغامی صبح امروز پنجشنبه در سفری یک‌روزه به اصفهان وارد شد و در اولین مرحله از سفر خود به شهرستان نائین سفر کرد.

حضور در شهرستان نائین در محور شرق اصفهان به‌عنوان دروازه کویر مرکزی ایران، بازدید از جاذبه‌های تاریخی، محورهای گردشگری، دیدار با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همچنین دیدار با مسئولان محلی و نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های امروز وزیر میراث فرهنگی در اصفهان است.

سفر به شهرستان مبارکه در ابتدای محور گردشگری جنوب استان اصفهان و دیدار با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همچنین دیدار با مسئولان محلی و نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان اصفهان است