شهید امان‌اللهی افتخاری بزرگ برای کردستان دیار گروس خطه رشادت، جوانمردی و اراده‌های پولادین/برگزاری یادواره شهدا از تحریف تاریخ جلوگیری می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم یادواره شهید سردار «محمود امان‌اللهی» و شهدای شهرستان بیجار گفت: دیار گروس خطه رشادت، جوانمردی و اراده‌های پولادین است که شهید […]

شهید امان‌اللهی افتخاری بزرگ برای کردستان

دیار گروس خطه رشادت، جوانمردی و اراده‌های پولادین/برگزاری یادواره شهدا از تحریف تاریخ جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در مراسم یادواره شهید سردار «محمود امان‌اللهی» و شهدای شهرستان بیجار گفت: دیار گروس خطه رشادت، جوانمردی و اراده‌های پولادین است که شهید پر افتخاری همچون شهید «امان‌اللهی» از آن برخواسته است.

زارعی کوشا گفت: شهدای کردستان و بیجار از سپیده دم انقلاب تاکنون از حریم کشور و اهل بیت با تبعیت از راه نورانی حضرت امام(ره) و رهبری عظیم الشان دفاع کرده‌اند، و شهید محمود امان‌اللهی با سن کمی که داشتند و با در نظر گرفتن رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که برای اسلام و انقلاب انجام دادند نشان داد که عمر کوتاه مانع انجام کارهای بزرگ نیست.

استاندار کردستان گفت: استقامت و رشادت آزادگان سرافراز باید در تاریخ به خوبی ثبت و با کار هنری این مجاهدت‌ها برای آیندگان حفظ و نگهداری شود.

زارعی کوشا افزود: اگر در برگزاری کنگره‌ها و مراسم مربوط به شهدا کوتاهی کنیم دشمن در کمترین زمان با ابزارهای در اختیار، جای شهید و جلاد را عوض خواهد کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان