صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلال محمودیان با بیان […]

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان
۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلال محمودیان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کمک می کند، عنوان کرد: ترویج بانکداری اسلامی و سنت قرض الحسنه از اهداف این صندوق است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: هزار و ۷۶۳ مورد از این تسهیلات در زمینه حمایتی و کمک به درمان و مشکلات معیشتی ، ۲۳۹ مورد در زمینه کمک به اشتغال مددجویان، ۲۳۲ مورد در زمینه کمک به تامین مسکن نیازمندان و ۱۱۰ مورد هم در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان با بیان اینکه بخشی از تسهیلات این صندوق از محل سپرده خیران پرداخت می شود، تصریح کرد: ۱۶۷ مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تمامی تسهیلات پرداختی این صندوق تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون دریافت هیچ گونه سود و کاملا قرض الحسنه و بیشتر از این مبلغ با ۳ درصد کارمزد فقط یک بار در سال نخست دریافت می شود.

کویستان عبدالحکیمی