آخرین وضعیت آب و هوایی و اقلیمی کشور در نشستی در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه جاری با […]

آخرین وضعیت آب و هوایی و اقلیمی کشور در نشستی در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه جاری با حضور دکتر سحر تاجبخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور و دکتر همت، مشاور رئیس و مسئول کارگروه آب مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد، آخرین وضعیت آب و هوایی و اقلیمی کشور، مسائل سیل مرداد ماه جاری و نیز مباحث مدیریت بحران و امکانات قابلیت‌های پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور بررسی شد.
در این جلسه رئیس سازمان هواشناسی کشور و نیز مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع این سازمان گزارشی را پیرامون مسائل هواشناسی و تاثیرات جدی آن بر منابع آبی کشور و نیز اهمیت داده‌های هواشناسی بر سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در موضوع آب ارائه کردند.
در ادامه این نشست نیز راهکارهای افزایش توان و امکانات سازمان هواشناسی کشور در راستای بهبود و ارتقاء عملکرد این سازمان مورد بررسی قرار گرفت