معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: هدف فتنه ۸۸ فریب مردم بود، در حالی که دشمنان ما تصور می‌کردند این نقشه به نتیجه می‌رسد، مردم ما با هوشمندی این نقشه را در هم شکستند و حماسه نهم دی را رقم زدند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران، عصر امروز […]

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: هدف فتنه ۸۸ فریب مردم بود، در حالی که دشمنان ما تصور می‌کردند این نقشه به نتیجه می‌رسد، مردم ما با هوشمندی این نقشه را در هم شکستند و حماسه نهم دی را رقم زدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران، عصر امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی در خیمه گلستان شهدا، اظهار داشت: در سال ۸۸ فتنه‌ای برای فریب ملت ایران طراحی شده بود، فتنه بزرگ آمریکایی، صهیونیستی که مقدمات آن از ۱۵ساله قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه این فتنه به گونه‌ای طراحی شده بود که طراحان و بازیگران اصلی از به ثمر نشستن آن اطمینان خاطر داشتند، تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد به بزرگی کار ملت ایران در فتنه ۸۸ پی‌ببرد باید به ابعاد پنهان و آشکارا فتنه ۸۸ دست یابد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ برای همه، از رئیس جمهور و رئیس مجلس تا نمایندگان مجلس و اقشار جامعه نقش تعیین شده بود، اساس فتنه دروغ و برای ایجاد بدبینی و دو گانه سازی بین مردم طراحی شده بود.

هدف راهبردی طراحان فتنه و بازیگران فتنه‌ها قطع پیوند امت با ولایت بود

وی بیان کرد: هدف فریب مردم بود، اما در حالی که دشمنان ما تصور می‌کردند این نقشه به نتیجه می‌رسد، مردم با هوشمندی این نقشه را در هم شکستند و حماسه نهم دی را ایجاد کردند، ۹دی روزی بود که فتنه و فتنه‌گران را منزوی ساخت و این روز را باید قله بصیرت دانست.

سردار جوانی عنوان کرد: مردم ما با حماسه ۹دی و نمایش بصیرت و حضور به هنگام در صحنه، دشمنان را ناکام و دوستداران انقلاب را خوشحال کردند، هدف راهبردی طراحان فتنه و بازیگران فتنه در سال ۸۸، قطع پیوند و رابطه امت و ملت با ولایت بود.

وی ابراز کرد: نهایت فتنه این بود که مردم را نسبت به نظام بد بین کند، اما ملت ایران بیش از چهل سال است که پیوند خود را با رهبر ولایت حفظ کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در پاسخ به چرایی ماندگاری این پیوند و اینکه چرا ملت ایران برخلاف انقلاب‌های رنگین جهان فریب نخورد، گفت: جریان غربگرا در ایران با اصرار بر دروغگویی و تقلب و متهم ساختن دولت و حاکمیت در انتخابات، مسیر دیگری چون فتنه را آغاز کرد، اما بصیرت مردم مانع از این هدف شوم شد، این بصیرت در ۹دی ۸۸ و همچنین در سال ۱۴۰۱با بی‌اعتنایی به اغتشاشات آشوبگران ادامه یافت و با تشییع ۴۰۰ شهید گمنام اخیر در کشور به اوج رسید.

وی اذعان کرد: منشأ آگاهی، فهم و بصیرت مردم در چهار دهه گذشته انقلاب از ایمان، تقوا و خداباوری سرچشمه گرفته است که این عامل همواره پشت دشمنان را به خاک مالیده است.

سردار جوانی گفت: دشمنان همواره عامل تولید بصیرت ملت ایران چون تقوا، ایمان، حجاب و غیرت مردم را نشانه رفته‌اند، علت دشمنی مستمر دشمنان اسلام و انقلاب با ملت ایران در چهل و سه سال گذشته این است که ایران پرچم اسلام ناب و انقلاب اسلامی را در جهان برافراشته و دین را عامل پیشرفت معرفی کرده است.

وی ادامه داد: کسانی که در جهان، دین را عامل تحقیر و عقب ماندگی معرفی می‌کردند، امروز در برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی احساس خطر می‌کنند، چرا که ایران، اسلام مکتب ساز، جریان ساز و محرک را به مردم دنیا معرفی می‌کند، شعار این انقلاب کرامت و عدالت و نفس این انقلاب مبارزه با ظلم و ظالم است و لذا با استقلال، عزت و سربلندی ما مخالف هستند.