۸ حلقه چاه غیرمجاز تولید زغال در نجف آباد به سبب آلوده کردن محیط زیست منطقه، با دستور مقام قضایی تخریب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد، ۸ حلقه چاه غیرمجاز تولید زغال در این شهرستان […]

۸ حلقه چاه غیرمجاز تولید زغال در نجف آباد به سبب آلوده کردن محیط زیست منطقه، با دستور مقام قضایی تخریب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد، ۸ حلقه چاه غیرمجاز تولید زغال در این شهرستان شناسایی و تخریب شد. محمد محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نجف‌آباد گفت: با اعتراض و شکایات متعدد مردمی مبنی بر آلودگی هوا به دلیل فعالیت کارگاه های تولید زغال در شهرستان و صدور اخطارهای مکرر زیست محیطی به مالکان مربوطه و ادامه بی توجهی آنان، دستور تخریب این چاه ها توسط مقام قضایی صادر و با حضور نیروی انتظامی و ارگان‌های ذیصلاح اجرا شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد در پایان گفت: تولید زغال به روش سنتی ازجمله چاه، لاخول، کانکس و غیره در کاربری غیر مجاز و بدون کسب مجوز از اداره محیط‌زیست، بعلت ایجاد آلایندگی و تولید گازهای خطرناک که در فرایند سوخت ناقص ایجاد می‌شود، ممنوع و تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی محسوب می شود.