همزمان با روز ملی اصناف، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در اتحادیه نانوایان اصفهان، با تعدادی از نانوایان دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش، با اهدای شاخه گل از ایشان تجلیل نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با روز ملی […]

همزمان با روز ملی اصناف، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در اتحادیه نانوایان اصفهان، با تعدادی از نانوایان دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش، با اهدای شاخه گل از ایشان تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، همزمان با روز ملی اصناف، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در اتحادیه نانوایان اصفهان، با تعدادی از نانوایان دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش، با اهدای شاخه گل از ایشان تجلیل نمود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات صنف نانوایان مبتنی بر عزم و مشارکت همگانی است، تأکید کرد: نانوایان بایستی تلاش کنند تا خود ، زیبایی کارشان را جلوه دهند.
احمدی افزود: نانوایان قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که باید از زحمات آن دسته از نانوایانی که نان باکیفیت تحویل مردم می دهند و مردم بیشترین رضایت را از عملکرد آنها دارند، تقدیر و آنها را به طرق مختلف مورد تشویق قرار دهیم.
وی تصریح کرد: بایستی مصوب شود تا سهمیه آرد آن دسته از واحدهای نانوایی که در بازرسی های اخیر هیچگونه تخلفی نداشته و مردم از آنها رضایت داشته اند متناسب با نیاز منطقه آنها افزایش یابد.