«کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد استکی گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده […]

«کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد

استکی گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان بیان کرد: در راستای سیاست های دولت مردمی و بهره مندی از حضور زنان توانمند و پیشران استان، «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنگره توسط دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان و با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف جامعه از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، هنری، علمی، ورزشی و … برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اظهار کرد: مراحل ابتدایی این طرح از تاریخ ۱۵/ ۱۲/ ۱۴۰۱ آغاز شده و بانوان گرامی می‌توانند از طریق لینک https://goharshad.assess.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی افزود: پایان مهلت ثبت نام کنگره زنان تأثیرگذار تا ۱۴۰۲/۳/۱۵ می باشد و ثبت نام برای عموم بانوان آزاد است، با توجه به اینکه خانواده محوری می‌تواند امتیاز محسوب شود، زنان خانه‌دار نیز می‌توانند در این کنگره ثبت نام کنند