استفاده همزمان ۳ میلیون دانش آموز علت اختلال شاد بود سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، یوسف نوری در جلسه پاسخگویی تلفنی به سوالات مردمی در پاسخ به این سوال که شبکه شاد تا چه زمانی با مشکل مواجه است؛ […]

استفاده همزمان ۳ میلیون دانش آموز علت اختلال شاد بود

سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، یوسف نوری در جلسه پاسخگویی تلفنی به سوالات مردمی در پاسخ به این سوال که شبکه شاد تا چه زمانی با مشکل مواجه است؛ گفت: در روزهای اخیر به این دلیل که مدارس ناگهان تعطیل شدند سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.

نوری خاطر نشان کرد: مسئولان در شبکه شاد در تلاشند تا این مشکل را به صورت کامل برطرف کنند.

روز گذشته شبکه شاد در اطلاعیه‌ای نسبت به بروز اختلال در این شکبهواکنش نشان داد و اعلام کرد:

کاربران گرامی:

با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیر حضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، به استحضار می‌رساند؛ اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.

تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال بوجود آمده را برطرف نمایند؛ ضمن پوزش از کاربران گرامی؛ خواهشمند است به منظور سرویس دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها؛ مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، کلاس‌های خود را منحصراً از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند. همچنین کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنید.