علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد اصفهان شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز دهم شهریورماه، دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف بازدید و افتتاح […]

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز دهم شهریورماه، دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی به اصفهان وارد شد و مورد استقبال استاندار اصفهان و مسئولان استانی قرار گرفت.
حضور در شهرستان خمینی شهر، افتتاح چهار پروژه عمرانی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بخشی از برنامه های سفر دکتر سلاجقه به استان اصفهان است.
این دومین سفر دکتر سلاجقه در سال ۱۴۰۱ به استان اصفهان است. نخستین سفر وی به استان در سال‌جاری در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت رقم خورد و با ورود به شهرستان های لنجان و مبارکه ضمن بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در جلسات شورای اداری هر دو شهرستان حضور یافت.