باغ فدک در کشور بی‌نظیر است رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب شهر اصفهان یکی از افتخارات دوره دوم شورای این کلان‌شهر است و چنین طرحی با این سطح از خدمات در کشور بی‌نظیر بود. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

باغ فدک در کشور بی‌نظیر است

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب شهر اصفهان یکی از افتخارات دوره دوم شورای این کلان‌شهر است و چنین طرحی با این سطح از خدمات در کشور بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عباس حاج‌رسولی‌ها در حاشیه بازدید از باغ فدک با تبریک فرارسیدن سال نو و خوش‌آمدگویی به مسافران نوروزی شهر اصفهان، اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان و شاهد کشور است و فرهنگ و مذهب مردم این شهر زبان‌زد است.

وی افزود: باغ فدک یکی از افتخارات دوره دوم شورای اسلامی شهر اصفهان است که احداث و راه‌اندازی شد و محلی برای خدمت بزرگی به مسافران نوروزی است که به شهر اصفهان سفر می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب شهر اصفهان با این سطح از خدمات در کشور بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: امسال تمام تلاش شهرداری در این راستا بود که خدمات بیشتری را با حداقل هزینه به مسافران نوروزی ارائه کنند.

حاج رسولی‌ها درباره طرح‌های حاضر در باغ فدک، اظهار کرد: طرح مهمان ویژه ابتدای ورود به باغ فدک اجرا شده که طرح جدیدی است و به نظر اقدام خوبی است، هر سال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتر می‌شود و خدمات جدیدی به قبلی‌ها افزوده می‌شود.

وی درباره نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال تصریح کرد: با این شرایط و سیستمی که دولت دارد، تحقق شعار سال دور از ذهن به نظر می‌رسد، مگر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود و کارها را به مردم بسپارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالاترین مشارکت مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم می‌خورد، گفت: در کل کشور هزاران شورا شکل گرفته است که ظرفیت مردمی به شمار می‌رود و می‌توان با استفاده از این ظرفیت مردمی شعار سال را تحقق بخشید.