سه هزار میلیارد ریال به راه‌آهن همدان سنندج اختصاص یافت استاندار کردستان گفت: در جلسه بررسی مشکلات استان کردستان در حوزه راه و فرودگاه در تهران مصوب شد، سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل طرح راه آهن همدان – سنندج حداقل سه هزار میلیارد ریال تخصیص دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

سه هزار میلیارد ریال به راه‌آهن همدان سنندج اختصاص یافت

استاندار کردستان گفت: در جلسه بررسی مشکلات استان کردستان در حوزه راه و فرودگاه در تهران مصوب شد، سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل طرح راه آهن همدان – سنندج حداقل سه هزار میلیارد ریال تخصیص دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: در آن جلسه مقرر شد که سازمان برنامه و بودجه نسبت به تخصیص این اعتبار تا پایان سال جاری اقدام کند.

وی با بیان اینکه بقیه اعتبارات برای راه آهن همدان – سنندج نیز در سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد، افزود: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور متعهد شد این طرح را تا هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره برداری برساند.

استاندار کردستان اضافه کرد: همچنین مقرر شد سازمان برنامه و بودجه برای طرح احداث کریدور غرب کشور در محدوده استان کردستان، حداکثر تا پایان سال جاری ۴۰۰ میلیارد ریال باقی مانده از اعتبار این طرح را تخصیص دهد.

زارعی کوشا یادآور شد: قرار است ۵۰۰ میلیارد ریال قیر هم توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به طرح کریدور غرب اختصاص یابد