برگزاری ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت در سروآباد به مناسبت ماه ربیع الاول ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و […]

برگزاری ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت در سروآباد

به مناسبت ماه ربیع الاول ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ویژه برنامه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت با همکاری فرمانداری و ادارات فر هنگ و ارشاد اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی، سپاه پاسداران و سایر ادارات و با حضور مسئولین در مسجد جامع سروآباد برگزار شد.

حاج سید عبدالقادر حسینی امام جمعه شهرستان با تبریک میلاد پیامبر نور و رحمت و هفته وحدت گفت؛ دنیای امروز نیاز بیشتری به وحدت و اخوت میان مسلمین جهان دارد و دین اسلام که خداوند متعال توسط فرستاده اش محمد مصطفی(ص) به مردم معرفی کرده است برای ایجاد وحدت و همدلی و مهربانی بوده است ولی امروز یک عده عوامل استکبار می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند که باید بیش از پیش مواظب باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

در این برنامه گروه دف نوازی محمد رسول الله به اجرای دف نوازی و مدیحه سرایی پرداختند و هنرمندان شاعر شهرستان، حاج عدنان صمدی و جمیل رشیدی اشعاری در وصف پیامبر اکرم(ص) و خاندانش سرودند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان