محمدرضا جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل سوء مدیریت ‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند. هدف دولت سیزدهم، تلاش در راستای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردم به […]

محمدرضا جان‌نثاری – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان – در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل سوء مدیریت ‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند. هدف دولت سیزدهم، تلاش در راستای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردم به نظام است چون سرمایه نظام مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، بیان داشت: اعتماد به داخل باید تقویت شود و این اتفاقات در سایه یک روحیه انقلابی صورت می‌گیرد، تجربه ثابت کرده هر جا کار در دست نیروهای انقلابی افتاد پیشرفت کرد و اگر دست لیبرال‌ ها افتاد عقب گرد داشتیم. با تفکر انقلابی باید کشور مدیریت شود و هر کس در این جهت عمل کند، انقلابی در غیر این صورت غیر انقلابی است.

جان‌نثاری، تبیین نمود: باید در ساختن کشور به همدیگر کمک کنیم، امروز برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عدالتخواه است و حاشیه پردازی را بر نمی‌تابد، افزود: از فرصت‌ها باید به گونه ای درخور و مستحسن استفاده شود تا جبران مافات گردد.

معاون استاندار اصفهان، در این آیین ضمن قدردانی از خدمات محمدتقی معین الدینی، فرماندار سابق شهرستان فریدن برای وی آرزوی موفقیت نمود و با معرفی عزیزالله عباسی، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فریدن، از او به عنوان نیرویی جهادی، کارآمد، متعهد، مردمدار و قانون مند یاد کرد که می تواند با مشی دولت سیزدهم در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شهرستان به گونه ای کارآمد منشا اثرات خیر واقع گردد.
خبرنگار: الهام خانی