ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی از تشدید تنش و درگیریهای مرزی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، خواستار خویشتنداری و حل و فصل اختلافات از طریق مسالمت آمیز و بر اساس حقوق بین‌الملل بین دو کشورشد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی […]

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی از تشدید تنش و درگیریهای مرزی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، خواستار خویشتنداری و حل و فصل اختلافات از طریق مسالمت آمیز و بر اساس حقوق بین‌الملل بین دو کشورشد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی از تشدید تنش و درگیریهای مرزی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، خواستار خویشتنداری و حل و فصل اختلافات از طریق مسالمت آمیز و بر اساس حقوق بین‌الملل بین دو کشورشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر غیر قابل پذیرش بودن هرگونه تغییرات در مرزهای جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان از سوی جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد .
کنعانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دقت تحولات مرتبط با این موضوع را تحت نظر دارد، بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.