در دو کاروان ۲۵ نفره شهدای تازه تفحص شده، پیکر مطهر شهیدان سید سعید امی زاده، محمد قاسمیان، احمد مصلحی و حسن نوربخش نیز که با آزمایش DNA شناسایی شده اند، به چشم می‌خورد. پیکر پاک این شهدا در شهر اصفهان شانزدهم دی مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا […]

در دو کاروان ۲۵ نفره شهدای تازه تفحص شده، پیکر مطهر شهیدان سید سعید امی زاده، محمد قاسمیان، احمد مصلحی و حسن نوربخش نیز که با آزمایش DNA شناسایی شده اند، به چشم می‌خورد.

پیکر پاک این شهدا در شهر اصفهان شانزدهم دی مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا تشییع و در ۶ نقطه استان به خاک سپرده می شوند.

شهیدان بسیجی محمد قاسمیان فرزند عباس متولد یکم دی ماه ۱۳۴۳، احمد مصلحی فرزند حسن متولد ۱۳۴۴ و سید سعید امی زاده فرزند اصغر متولد ۱۳۴۳ در سال ۱۳۶۱ عملیات رمضان به شهادت رسیدند.
شهید حسن نوربخش هم در سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۳ در زبیدات عراق به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد که این شهید نیز با پیگیری‌های کمیته تفحص ستاد کل نیرو‌های مسلح در زبیدات عراق شناسایی و هویتش با آزمایش DNA مشخص شد.
اما در بازگشت پیکر مطهر شهید احمد مصلحی جهل روز قبل از آمدنش مادر داغدار ندای حق را لبیک گفت و زودتر از موعد به روح شهیدش پیوست.