حضور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در برنامه رادیویی خوشه های برکت رادیو کاشان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گزارشی ازعملکرد ۱۰ ماهه این شبکه به سمع همشهریان و مردم عزیز و انقلابی شهرستان رساند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

حضور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در برنامه رادیویی خوشه های برکت رادیو کاشان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گزارشی ازعملکرد ۱۰ ماهه این شبکه به سمع همشهریان و مردم عزیز و انقلابی شهرستان رساند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان؛ همزمان با اولین روزازایام الله دهه مبارک فجر دکترعباس شاه میرزایی (رئیس شبکه) با حضور در محل استودیوی برنامه رادیویی خوشه های برکت رادیو کاشان ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گزارشی ازعملکرد ۱۰ ماهه این شبکه به سمع همشهریان و مردم عزیز و انقلابی شهرستان رساند.

دکتر شاه میرزایی با بیان اینکه طی ده ماهه گذشته تعداد ۲۴۵۰ مورد بازرسی از فروشگاه ها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام گرفته افزود: در این بازرسی ها بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف کشف و ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

وی در ادامه افزود: در ده ماهه منتهی به ایام الله دهه فجر تعداد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه گوشتی و پولت درمرغداری های گوشتی و تخمگذار این شهرستان تحت نظارت و پایش شبکه دامپزشکی پرورش داده شده است.

دکترعباس شاه میرزایی ادامه داد: در واحد بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان، اکیپ های عملیاتی با مراجعه به واحد‌های دامداری در روستاها و مجتمع های دامی در دورترین نقاط و درسخت‌ترین شرایط آب و هوایی، با تزریق بالغ بر ۳۱۷ هزار و ۱۳۸ دوز واکسن، دام های سبک و سنگین شهرستان را علیه انواع بیماری های دامی واکسینه کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در پایان از همشهریان محترم درخواست کرد برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره و همچنین گزارش تخلفات در حوزه دامپزشکی با شماره ۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند.