بستری ۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری و تحت مداوا قرار دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا […]

بستری ۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری و تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر بهرام کندائی اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که در حال حاضر ۸۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از موارد بستری شده هم اکنون ۱۶ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته موردی از فوت بیمار کرونایی گزارش نشده و آمار فوت شدگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس عدد ۲ هزار و ۵۱ نفر بوده است.

او با اشاره به این که از روز گذشته ۵۰۰ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده اضافه کرد: تاکید می‌شود که هم استانی‌های عزیز هشدار‌های حوزه سلامت را جدی گرفته و هرچه سریعتر جهت انجام واکسیناسیون به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان