پیام تسلیت سردار آزادی در پی شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت مرزبان استوار دوم ” جلال اعتماد” که چند روز قبل به همراه شهید “فرزین بلیان” در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام سردار “علی […]

فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت مرزبان استوار دوم ” جلال اعتماد” که چند روز قبل به همراه شهید “فرزین بلیان” در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام سردار “علی آزادی” آمده است:شهادت مخصوص بندگان خاص خداوند است.
بی شک یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی فرزندان برومند انتظامی کشور، آنانی که با تأسی از آیه شریفه (تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ)) جان خود را در راه ایجاد نظم، آرامش و مبارزه با معاندین کور در طبق اخلاص گذاشته، در فکر و ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.
امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه شهادت غیور مردان انتظامی شاهدی بر این مدعا می باشد.
اینجانب شهادت استوار دوم مرزبان “جلال اعتماد” در کنار شهید هم رزم خود شهید” فرزین بلیان” جمعی فرماندهی مرزبانی استان کردستان را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در درگیری با گروهک معاند در نقطه صفر مرزی بانه جان خود را نثار کرد به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.