سردسته آشوبگران و مخلان امنیت در سروستان دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازصدا و سیما مرکز فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر سردسته اصلی در شهرستان سروستان دستگیر و روانه دادسرا شد. سردار رهام بخش حبیبی افزود: در پی اغتشاشات اخیر توسط معاندین ، شناسایی و بازداشت […]

سردسته آشوبگران و مخلان امنیت در سروستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازصدا و سیما مرکز فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر سردسته اصلی در شهرستان سروستان دستگیر و روانه دادسرا شد.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: در پی اغتشاشات اخیر توسط معاندین ، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکننده را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷ عدد کوکتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، ۳ هزار بطری خالی شیشه‌ای و ۱۵۰ دست البسه کهنه جهت استفاده در ساخت کوکتل مولوتوف، ۴ لیتر اسید خالص با غلظت بالا جهت استفاده در اغتشاشات علیه مامورین، اماکن و خودروها، ۸ عدد سرنگ حاوی اسید، ۳۰ لیتر بنزین، گازوئیل و روغن سوخته و یک جلد دفترچه یادداشت حاوی شعار‌هایی با مضمون حمایت از گروه‌های معاند کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در بررسی از سوابق متهم، جرائمی از قبیل جعل عنوان، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع وجود دارد، تصریح کرد: کارگاه تولید کوکتل مولوتوف منهدم و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد