در پی حادثه تروریستی به حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) مردم نوع دوست شیراز بیش از ۲۰۰ هزار سی سی خون به مجروحان این حادثه اهدا کردند. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازروابط عمومی سازمان انتقال خون ،رئیس سازمان انتقال خون فارس گفت: با اعلام نیاز به گروه‌های خونی، با مراجعه بیش از۴۰۰ […]

در پی حادثه تروریستی به حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) مردم نوع دوست شیراز بیش از ۲۰۰ هزار سی سی خون به مجروحان این حادثه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازروابط عمومی سازمان انتقال خون ،رئیس سازمان انتقال خون فارس گفت: با اعلام نیاز به گروه‌های خونی، با مراجعه بیش از۴۰۰ نفر از مردم شیراز در پایگاه‌های انتقال خون شیراز تا ساعت ۴ بامداد،۱۵۰ هزار سی سی خون اهدا کردند.
اکبرزاده با بیان اینکه استقبال مردم برای کمک به همنوعان بی نظیر بود، گفت: مردم با احساس مسئولیت خود، و با حضور در پایگاه‌های نمازی و قوامی شیراز از ۸ صبح تا ۱۱ظهر امروز هم بیش از ۵۰ هزار سی سی اهدای خون داشتند.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های نمازی و قوامی شیراز امروز بسته به حضور اهدا کنندگان تا ساعت ۱۹و۳۰ و یا بیشتر باز است گفت در حال حاضر به گروه‌های خونی A منفی، B منفی و O منفی نیاز ضروری است.
به گفته وی پایگاه قوامی فردا جمعه هم از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمت به مراجعه است؛ و در صورت استقبال مردم این ساعت افزایش می‌یابد.