پیام ۲۲ بهمن ایستادگی ۴۴ ساله مردم مقاوم پای انقلاب اسلامی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان، ایستادگی ۴۴ ساله مردم پای انقلاب اسلامی است، گفت: اما پیام این حضور به دوستان، این است اگر مقاومت کنید و پای انقلاب بایستید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. […]

پیام ۲۲ بهمن ایستادگی ۴۴ ساله مردم مقاوم پای انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان، ایستادگی ۴۴ ساله مردم پای انقلاب اسلامی است، گفت: اما پیام این حضور به دوستان، این است اگر مقاومت کنید و پای انقلاب بایستید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد رضا جانثاری در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به اینکه راهپیمایی امروز یک پیام برای دشمن و یک پیام برای دوستان دارد اظهار داشت: پیامی که برای دشمن دارد این است که که به کوری چشم آنها ۴۴ سال است که مردم پای این انقلاب ایستاده اند و امسال نیز جمعیت مشتاقان انقلاب را مشاهده می کنید که از اقشار و گروه های مختلف همه یکدل و یکصدا آمدند تا به دشمن بگویند باز هم پای انقلاب اسلامی می مانند.

وی افزود: به لطف خداوند متعال پیام راهپیمایی امروز برای دوستان این است که اگر مقاومت کنید و پای انقلاب بایستید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

جانثاری با بیان این که ۴۴ سال انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال و برکت خون شهدا سرو بلند قامتی شده است گفت: دشمن به طور قطع نمی تواند هیچ کاری انجام دهد و امیدوار هستیم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد و این مردم نیز همیشه سربلند باشند.
خبرنگار: الهام خانی