پورتو در حضور ثابت مهاجم ایرانی خود بازی مقابل پورتیموننسی را آغاز می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده چهاردهمی پورتیموننسی قرار خواهد […]

پورتو در حضور ثابت مهاجم ایرانی خود بازی مقابل پورتیموننسی را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده چهاردهمی پورتیموننسی قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که در فیفا دی دو بازی ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای برای تیم ملی ایران مقابل تیم‌های روسیه و کنیا انجام داد و موفق شد یک گل در نخستین بازی تدارکاتی شاگردان امیر قلعه‌نویی به ثمر رساند، در بازگشت به پرتغال در بازی امشب به ترکیب تیمش برابر پورتیموننسی هم رسیده است.

ستاره ایرانی پورتو که در تمام ۲۵ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی به میدان رفته و توانسته ۱۳ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل بدهد، در دو دیدار اخیرش برای این تیم مقابل اینتر میلان (لیگ قهرمانان اروپا) و براگا (لیگ پرتغال) نتوانسته گلزنی کند که امیدوار است این روند را امشب پایان بدهد.

مهدی طارمی در دیدار رفت لیگ برتر پرتغال که پورتو موفق به کسب پیروزی دو بر صفر برابر پورتیموننسی شد، نتوانست گلزنی کند و یک پاس گل داد، اما در مسابقه برگشت فصل قبل بهترین عملکرد فصل خود را به نمایش گذاشت و هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم به ثبت رساند.

تیم فوتبال پورتو ۵۸ امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر پرتغال است که امشب برای کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی و صعود دوباره به رده دوم و کمتر کردن فاصله امتیازی با بنفیکا صدرنشین تلاش می‌کند