مامور نیروی انتظامی رامیان در پی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت : استوار یکم علی سراوانی شامگاه جمعه ۲۵ شهریور بر اثر تیراندازی تعدادی از افراد شرور در یکی از روستاهای رامیان به […]

مامور نیروی انتظامی رامیان در پی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت : استوار یکم علی سراوانی شامگاه جمعه ۲۵ شهریور بر اثر تیراندازی تعدادی از افراد شرور در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید.

سردار سعید دادگر افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان ماموران انتطامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند،اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سوی هم می کنند.

او ادامه داد: در همین راستا استوار یکم علی سراوانی که به همراه دو مامور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این مامور انتظامی افزود: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.