نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شهادت فرماندهان سپاه در سوریه را تسلیت گفت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با صدور پیامی، شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پیامی که روز چهارشنبه از سوی حجت […]

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با صدور پیامی، شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پیامی که روز چهارشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صادر شده، آمده است:بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی و روحی فداه
سلام علیکم ورحمت الله
شهادت فرزندان دلاور شما سرداران والامقام زاهدی وحاج رحیمی و همرزمانشان را از صمیم دل به محضرتان تسلیت عرض می کنم.
در ادامه این پیام تاکید شده است:آنان به بیان مولا علی (ع) از” خاصه اولیائه” بودند که با مجاهده طولانی به درع حصین تقوا دست یافتند و به کشور مان عزت دادند.
امام جمعه کاشان در ادامه این پیام اظهار امیدواری کرده است که انشاءلله ” اظهار دین حق” وتحقق ” انا من المجرمین منتقمون “در سایه عنایات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری الهی حضرت عالی و استقامت” من تاب معک” نزدیک است.
خداوند رحیم به حق امیرالمومنین (ع) صبر و سکینه اش را بر همه ملت برگزیده ایران به ویژه استان شهیدپرور اصفهان وبالاخص خانواده های داغداراین آسمانی شدگان ماه رمضان نازل فرماید.

گفتنی است، سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.گ

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.او همچنین در سال های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵» هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

سردار محمدرضا زاهدی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین الله رییس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی جانشین سردار زاهدی در شمار این شهدا هستند.