کار متفاوت عرفان/هفت سینی که هشت سین شد عرفان اوتیسم دارد، او امسال تصمیم گرفت که برای تهیه وتنظیم سفره هفت سین به دوستاش کمک کند، اما کار او نسبت به بقیه بسیار متفاوت و زیبا بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛عرفان پسری که اوتیسم دارد با چند نفر از دوستانش در کلاس […]

کار متفاوت عرفان/هفت سینی که هشت سین شد

عرفان اوتیسم دارد، او امسال تصمیم گرفت که برای تهیه وتنظیم سفره هفت سین به دوستاش کمک کند، اما کار او نسبت به بقیه بسیار متفاوت و زیبا بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
عرفان پسری که اوتیسم دارد با چند نفر از دوستانش در کلاس مشغول آموزش هستند.

عرفان برای اینکه امسال به خواسته خانم مربیشون احترام بگذارد ودر جهت درست کردن سفره هفت سین به دوستانش کمک کند، یک کار متفاوتی انجام داد.

او به وسیله کاغذهای رنگی که از بازار تهیه کرده بود، کلمه سندروم داون را به شکل هنرمندانه ای طراحی کرده و آن را به سفره هفت سین که با کار زیبای او به هشت سین تبدیل شد، اظافه کردند.

زندگی بدون محبت جایی برای ماندن نیست و حال آنکه انسان هایی جلوه مهر و محبت بی انتهای خداوند هستند و ما بی اعتنا از کنار آنها میگذریم.

هشت سین بهانه ای است برای توجه به جلوه های مهر خداوند تا دنیا جای بهتری برای زندگی شود، سندروم داون فقط یک تفاوت است و زندگی با این تفاوت ها زیباست.