اشخاصی باید خود را کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران بدانند که منش شهدایی داشته باشند رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان گفت: اشخاصی باید خود را کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران بدانند که منش شهدایی و صداقت ومردانگی داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

اشخاصی باید خود را کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران بدانند که منش شهدایی داشته باشند

رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان گفت: اشخاصی باید خود را کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران بدانند که منش شهدایی و صداقت ومردانگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

هفتۀ آغازین شهریورماه، مصادف است با سالروز شهادت یاران صدیق انقلاب شهیدان( رجایی و باهنر) که نامشان بر تارک عرصه ایثار و خدمت به مردم و جامعه می‌درخشد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفتۀ دولت مزین شده است.

این مناسبت تاریخی ماندگار، برای خادمان ملّت، فرصتی مغتنم است که با تأسی و سرمشق قرار دادن این شهیدان، در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند و توفیق خدمت‌رسانی خالصانه به مردم را به دست آورند.

 

فرا رسیدن روز کارمند، فرصتی است برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تا با به اشتراک گذاشتن اولویت‌ها و دغدغه های کلیدی سازمان و کارکنان که سرمایه‌های اصلی محسوب می‌شوند، بتوانند به صورت همزمان اهداف و ماموریت های سازمان و مسایل اساسی کارکنان را یکبار دیگر مرور و در جهت تحقق آنها توان و تلاش خویش را به کار گیرند.

 
تلاشها و زحمات شما بزرگواران به عنوان خادمان دولت جمهوری اسلامی ایران و ادامه دهندگان راه شهدای عزیزمان مایه مباهات وافتخار است.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان کشور عزیزمان، علی الخصوص کارمندان خدوم وشریف استان کردستان، آرزومندم با بهر گیری از الگو، منش و سیره شهدای عزیز در راستای خدمت صادقانه به خلق خدا بیش از پیش،تلاش کنند.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان