پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه دانشجویی به مددجویان کردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان از پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید جمال زریان با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۱۶۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد […]

پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه دانشجویی به مددجویان کردستانی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کردستان از پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید جمال زریان با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۱۶۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، عنوان کرد: طی هفته جاری مبلغ ۷۶۰ میلیون تومان برای شهریه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی پرداخت شد.

وی افزود: هم اکنون ۵۷۵ دانشجوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های غیر دولتی و حدود ۵۸۸  دانشجو  نیز در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند.

جمال زریان با بیان اینکه شهریه دانشجویان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است، تصریح کرد: برای دانشجویان پیام نور در مقطع کاردانی: ۹۰۰ هزار تومان، کارشناسی: یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ارشد : یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد.

وی ادامه داد: همچنین برای دانشجویان دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی: یک میلیون تومان، کارشناسی ۱۳۰۰،  ارشد ۱۹۰۰ و دکتری چهارمیلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کردستان گفت: همچنین برای دانشجویان علمی کاربردی در مقطع کاردانی ۸۰۰ ، کارشناسی ۹۰۰ و ارشد ۱۴۰۰ پرداخت می شود.

وی افزود: برای دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی نیز در مقطع کاردانی: ۷۰۰ ، کارشناسی ۸۰۰ ، ارشد ۱۶۰۰ و دکتری ۱۸۰۰ پرداخت می شود.

زریان با بیان اینکه به دانشجویان دانشگاه های دولتی کمک هزینه تحصیلی  پرداخت می شود، تصریح کرد : برای این دانشجویان در مقطع کاردانی ۹۰۰ ، کارشناسی ۱۲۰۰ ، ارشد یک میلیون و ۷۵۰ و دکتری سه میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: از تعداد دانشجویان تحت حمایت ۲۸ دانشجو جزو طلاب علوم دینی هستند که به این مددجویان در مقطع سطح یک حوزوی ۹۰۰ ، سطح دو ۱۲۰۰ ، سطح ۳ یک میلیون و ۷۵۰ و سطح ۴  سه میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.