نگاه ویژه اتاق بازرگانی به سه مقوله «شفافیت، مشارکت، پاسخگویی» مدیر توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بر این باورند که، میبایستی به سمت عدالت در ارائه خدمات حرکت کرد، یعنی همه اعضا بتوانند از خدمات اتاق در شرایط یکسان استفاده کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

نگاه ویژه اتاق بازرگانی به سه مقوله «شفافیت، مشارکت، پاسخگویی»

مدیر توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بر این باورند که، میبایستی به سمت عدالت در ارائه خدمات حرکت کرد، یعنی همه اعضا بتوانند از خدمات اتاق در شرایط یکسان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید مرادی اظهار کرد: اتاق بازرگانی در دوره دهم با رویکرد «شفافیت، مشارکت، پاسخگویی» فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش دارد شعار «اتاق سه هزار نفری» را به بهترین نحو ممکن محقق سازد، همه اعضا را از تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های اتاق آگاه سازد و خدمات خود را به تمامی اعضای اتاق بدون هیچ‌گونه تبعیض و تفاوتی به صورت عادلانه ارائه دهد.
وی توسعه «عدالت تجاری» را از مهم‌ترین اهداف اتاق بازرگانی در دوره دهم اعلام کرد و گفت: هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان معتقدند باید به سمت عدالت در ارائه خدمات حرکت کرد، یعنی همه اعضا بتوانند از خدمات اتاق در شرایط برابر استفاده کنند و فرصت‌های تجاری و بازرگانی ایجاد شده توسط اتاق برای همه اعضا قابل دسترس و در عین شفافیت باشد.
مرادی افزود: در راستای گسترش شفافیت، برای نخستین بار در کشور، پخش زنده جلسات هیات نمایندگان از بستر فضای مجازی -پورتال اتاق بازرگانی اصفهان- برای همه اعضا صورت می‌پذیرد تا همه در جریان مباحث مطرح شده در این جلسات باشند و از تصمیمات و برنامه‌های اتاق به صورت برخط و لحظه‌ای آگاه باشند. این موضوع نشان می‌دهد اتاق بازرگانی اصفهان، در این دوره نگاه ویژه‌ای به مقوله شفافیت و مشارکت اعضا دارد.
وی تصریح کرد: ایجاد ارتباط دو طرفه اتاق بازرگانی و ذی‌نفعان، اطلاع‌رسانی شفاف از فعالیت‌ها، اخذ نظرات ارزشمند اعضا و هم‌افزایی با رسانه‌ها از مهم‌ترین اهداف واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی در این دوره است، با برنامه‌ریزی دقیق در تلاش هستیم بتوانیم در بازه‌های کوتاه و بلند مدت به اهداف تعیین شده دست یابیم.