حمل و نقل عمومی در روز ۲۲ بهمن رایگان است معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان مصادف با روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ویژه عموم شهروندان رایگان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق […]

حمل و نقل عمومی در روز ۲۲ بهمن رایگان است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان مصادف با روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ویژه عموم شهروندان رایگان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس با اعلام این خبر گفت: بر اساس تأکید شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان گرامی جهت همراهی در مراسم راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مصادف با روز شنبه ۲۲ بهمن ماه تمهیداتی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر در نظر گرفته شده است.

او افزود: در این روز پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی(ره) شامل پارکینگ باغ گلدسته، طالقانی، جهان نما، خراسانی و فرشادی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۵ به صورت رایگان فعال است.

او با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن خطوط اتوبوسرانی از ساعت ۶ صبح با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط منتهی به میدان امام خمینی(ره) و بازگشت در این مسیر به صورت رایگان فعالیت خواهد کرد، خبر داد: ایستگاه‌های مترو نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.